Äntligen klart!

Igår efter skolan bar det av hem till Madde med E. Halv fyra började vi med Stroke. Tessan hade till en början med sig sina två barn, Milton och Alicia. Madde hade Frejsbejs hemma. Så lite stökigt blev det men de var så duktiga (barnen alltså), det var inget bråk eller så, bara lite rörigt. Efter fem satte vi fart ordentligt och halv tolv var vi klara och halv ett somnade jag..Och den rakarns klockan ringde halv sex, upp och hoppa som är vårt nya motto!
Tio över åtta var det nämligen dags för redovisning i tvärgrupper. Först med Jaana och sen med Ulla.. Tror det gick kanon. Fick sen en utvärdering om detta grupparbete där vi skulle betygsätta oss själva och vår arbetsinsatts! Klart MVG om jag får bestämma, så som vi slitigt! Dag efter dag och till o med drömt om detta. Madde pratade även i sömnen om stackars Karin som drabbats av stroke!

Vid hämtning på dagis bjöds jag på Mellis, mycket uppskattat av både mig o barnen. Pratade lite med fröknarna och satt i solen! Underbart, nu är den verkligen här!!

Har nyss avnjutit en god sallad innehållandes tonfisk, bulgur, avocado, tomat, sallad, gurka, kokt ägg och hemgjord rhode island.. Mycket gott!
Barnen sover redan och jag med snart!!

puss

Kommentarer
cajsa

mumms vilken härlig sallad!!!

2009-04-02 @ 19:57:48

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0