Cyanos, ulcus, sinusrytm...

Oj oj oj hur ska detta sluta? Prov i morgon i ämnet omvårdnad! Latin och latin... Trodde jag bodde i Sverige men ska man jobba i vården vore det bättre att vara född någon annanstans i typ där man pratar latin!? Vilket de nu e!

Jag har drömt såå otroligt mycket de senaste nätterna, att man skulle kunna tro att jag är gravid, nu är inte fallet så men jag undrar hur det kommer sig att man helt plötsligt drömmer varje natt och kommer ihåg dem. Och de är det mesta konstiga saker som händer.. Tror man på drömtydare? Då skulle jag gå till en sån och se om man kan få någon klarhet i allt..

I morgon hoppas jag åka i en ny (!) bil äntligen, blev lovad den idag eller i morgon men när jag pratade med bilhandlaren vid fem skulle det helt plötsligt dröja till måndag men då sa faktiskt jag ifrån. Nej nu har du lovat oss senast torsdag och då vill vi ha den. Punkt slut! Bra Maria, du kan ju!!

Puss och god natt och jag lovar att jag kommer drömma om venprov, åderbråck och annat mysigt!!

KrAm


Kommentarer
Tina

VILL BARA ÖNSKA DIG LYCKA TILL PÅ PROVEN!!!

Kram, du klarar det!

2009-02-25 @ 21:16:52

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0