Då var det första...

.. provet avklarat, det första i ämnet Social omsorg! Och jag tror det gick bra. Inte alls så svårt som jag trodde. Hade tillomed pluggat in lite ramsor och förkortningar för att komma ihåg, fick bara användning för en.. Men jag har i alla fall ett VG på skrivningen, men hoppas så klart på MVG.

Antalet redovisningar har visst oxå ökat på kan man säga. Har flera i veckan nu plus en massa inlämningar. Vet snart inte vart jag ska börja..


Idag var Madde tillbax efter en hel evighets frånvaro.. Hoppas nu att vi alla kan vara friska ett tag..

Ikväll ska jag iväg på lite klädparty till Tina, tror märket hette Rabdido..

Puss o kram

Kommentarer
från en polare till en annan

Hello goding, du är så himla duktig, det kommer att gå bra i fortsättningen med bara så du vet det. Tvivla inte på din förmåga för du har en supertalang i dig!!!



Bara så du vet tycker jag att du är en himla go en,

tack för att du är du, du får mig alltid på bra humör!!!!!!!!!

Kram och Puss!

2009-02-02 @ 22:35:44

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0