En toppendag!!

Ibland måste man unna sig lite, igår var vi på Badhuset, Burger king och Cloettafabriken. A hade tagir en semesterdag och jag slutade tidigt i skolan så sturde kosan mot Linköping. Tanken var att vi skulle hälsa på barnens farmor men när vi skulle dit var hon på möte så det blev tyvärr inget "hälsapåande".. Tråkigt tråkig, det var ett tag sen vi sågs.
Men vi hade det verkligen jättemysigt, hela dagen. Vi badade som fyra tokar i tre timmar, åkte rutchkana, badade bubbelpool och simmande i vågorna.
En sak som tyvärr inte var riktigt lika roligt var att min bikini har blivit alldeles för stor, tuttarna höll på att ramla ur hela tiden. Speciellt när jag åkte fort i rutchkanan.. Men jag får helt enkelt köpa en ny, såååå tråkigt.. Eller inte!! Men jag väntar nog till sommaren när jag förhoppningsvis minskat lite till..

På kvällen kom Denice hit och vi dansade till Let´s dance. Gillar det där programmet, ser verkligen as kul att kunna dansa så där, jag önskar jag kunde. Och Morgan är ju helt otrolig. Vilken kille!! Önskar kanske att A hade typ 5 % av hans takt och rytm.. Men man kan ju inte få allt eller hur!!

Idag har Emilia varit på kalas hos dagiskompisen Markus som fyllde fem år. Medans hon var borta träffade jag Tina en stund, vi skulle gå ut o gå först men vi hamnade på Fiket i "centrum" istället, oj så det kan gå..

Det var maskerad, kan ni gissa vad fröken Laurell var??

Nu har Mamma o pappa nyss hämtat E och skulle med Mona äta på Kina restaurang. Lite avis..

Melodifestival i kväll, tror bestämmt att Denice dyker upp i kväll oxå..

Nu måste jag fortsätta med mitt arbete i skolan, skriver om KOL..

Trevlig kväll!!

Kommentarer
Tina (syster)

Haha, vilken lyx att tuttarna ramlar ur för att bikinin är för stor... Jag lyckas aldrig hitta en överdel som ÄR tillräckligt stor(eller i rätt passform), så mina ramlar ut på grund av det...=)=)

2009-02-07 @ 18:28:33
Madde [Design, Foto & Mamma till Freja]

HJÄLP vad läskigt! E är så otroligt lik min favvo barn skådis Dakota Fanning! Först tänkte jag, men vad gör hollywood skådisen hos Maria! :D



Kolla länken får du se!

FanningWOTWLondonretouch.jpg" rel="nofollow">http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/90/DakotaFanningWOTWLondonretouch.jpg



PUSSSSSS

2009-02-07 @ 18:44:29
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0