RABDIDO!!

Igår var jag på ett mycket trevligt party!! Hemma hos fina Tina. Hennes arbetskompis Emma säljer barnkläder som heter Rabdido, verkligen jätte fina kläder. Skulle kunna köpa en massa saker!! Men det kostar ju.. Ska ha ett eget paaarty den 15 mars om någon vill komma. Kl 16.00!!!!!

Jag skickar ut en del inbjudningar via mail och en del på post!! Hör av er om ni är intresserade!!!

Tack Tina för att jag fick komma och bli bortskämd en stund, med Champange och goda mackor!!
Puss!!

http://www.rabdido.se/

Fin va??

Kommentarer
Steffi & Liam (o bebisen i magen)

Den var jätte fin! =)

2009-02-03 @ 20:14:07
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Anonym

Tjena min goa svägerska. Kul att läsa din blogg med ettnpar dagars mellan rum. Det blir lite mer sitta ner o ha egen tid då. Läste på om ditt party, nu vet jag när den är, än så länge ser det ut som jag kan komma. Har ni plan något kalas för din fam? Hälsa fam kram från kulla.

2009-02-04 @ 12:36:06

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0