Venprovtagnig..

Såå himla kul.. Inte alls otäckt som jag trodde. Och det känns att nu e vi på väg åt rätt håll.. Fick en snabb genomgång av Ulla och satte därefter igång.. Och jag lyckades på första besöket och det kom blod i rören med en väldans fart. Och fick beröm av Ulla, det känns bra..

Så här såg det ut.


Carla in action..

Josefin...

Vår utrustning, sen tillkom så klart en ven och blod...

Madde H djupt koncentrerad..

Och här kom det blod...

Ja det var en rolig eftermiddag och alla blev godkända, vilket är bra för vår kommande praktik, då vi kanske kanske kan vi få göra det på riktigt..

Nu väntar frukost!!
HA en bra dag i solen.. Det ska jag!

Puss

Kommentarer
TTina

Vem har lånat ut sin?



Kul att det gick bra.

2009-03-01 @ 07:43:07
emma

usch jag blir helt shaky av att kolla på dom där bilderna:D är livrädd för alla sorters sprutor och nålar och svimmar nästan såfort jag kommer in på ett sjukhus med vetskapen att jag ska lämna blodprov eller så:p

2009-03-03 @ 23:31:06
URL: http://emmariah.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0