Ingen bra rubrik..

Jag vet inte vad jag ska kalla detta illägg.. Men gårdagen var hektiskt.. Först skola och lite plugg, sen hem och baka muffins och fixa smörgåstårtan. Det tog sin lilla tid kan jag lova. Men lagom till Let´s dance var jag klar. Idag återstår bara finliret. Spritsa smörkräm på muffinsen och dekorera smörgåstårtorna..

Emilia ska på sitt första kalas på Busfabriken idag. Hennes dagiskamrat Nicoline har fyllt pr och ska då ha kalas idag. Det blir tyvärr inte så länge där för sen hämtar mormor och morfar henne för vidare transport till Kvarsebo och dess kyrka. För idag ska lilleman Oliver döpas och jag ska bli gudmor för tredje gången. Mitt första gudbarn heter Julia och fyller 15 år snart, nr 2 heter Wilma och blev sju i november och nu Oliver som är ca ett halvår..
Så mysigt så!!

Nehe nu måste jag sätta fart med allt.

Bilder från dagen kommer senare!!


Puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0