Blandat..

Händer mycket nu. Skolan slut. sommarjobbet fick vänta ett par dar, röntgat njurarna idag vilket gick bra. Det var en liten procedur men nu är det över. Helgen var underbar. Sol hela lördagen och träff med mamms o papps i Abboreberg. Fika o räkmacka. Mums. Kalas hela söndagen i Flista. Firade ca 8 personer som fyller i maj! Sol även då, vattenkrig och mumsig tårta gjord av A!! Bilder kommer när jag kommer hem. Nu är jag hos Fina-Tina på mat. Bjöd in mig själv och barnen då A skulle på arbetsplatsträff. Kände att jag var tvungen att uppfylla mina barns önskning någon gån. De vill alltid leka med någon efter dagis och det finns väldigt sällan tid till det! Men nu fanns det tid!
Tina o jag har sett på den gamla goda Grease på film och barnen har lekt. Mycket bra fördelning tycker jag.

Ringde min lärare i omvårdnad förut och fick veta mitt betyg i kursen. Jag fick MVG! Tjooohoooo vad jag blev glad..

Så resultatet denna termin är tre VG och ett MVG. Jag är mycket nöjd.

Nu kanske jag ska åka hem o kasta barnen i säng. För i morgon ska vi vara barnvakt åt lilleman Ollie. Hans mamma o pappa ska till stan o handla till Fian-Annas kommande fest på lördag!! Då blir hon 30 år!! Grattis i förskott min lilla vän..

Fortsatt trevlig vecka, trots regn...

Puss!

Kommentarer
Madde H

Grattis till fina betyg!! Vad vi är duktiga ;-)

2009-06-03 @ 12:35:31
cajsa

Härligt Maria vilka bra betyg!! va duktig du ä!

kram cajsa

2009-06-03 @ 20:25:39

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0