Stroke!

Har nu påbörjat ett megastort grupp arbete i skolan om Stroke. Tre ämnen är inblandade så det gäller att få med allt och då menar jag allt! Var på studiebesök igår på Strokeinheten på vrinnevi (förhoppningsvis min framtida arbetsplats). En usk:a och en ssk berättade hur arbetet gick till från att de kom till akuten med misstänkt sroke och hur det sedan går till när de flyttat he, med bostadsanpassning och allt annat! Ett mycket intressant besök. Och lärorikt inför vår uppgift.

Det är Madde x 2, Eklund x 2 och sen jag i vår grupp och det känns som om vi kommit igång bra. Redovisning sker nästa torsdag både skriftligt och muntligt i tvärgrupper.

Annars var gårdagen lugn. Var en stund hos min lille goding, gudsonen Oliver. Och när jag tog av han byxorna på golvet kröp han lite för första gången. Såå gullig han var den lille grodan. Han har inte bara dubbelhakan efter gudmor. Nu ser jag likheten även vad gäller lår...
Hade tänkt bjuda fam Fredriksson på våfflor idag, dagen till ära men vi är fortfarande sjuka här hemma. Båda kidsen har feber och mår allmänt dåligt. Väntar med spänning på hur jag ska så emot detta, ligger ju som ni vet ganska nära dem om natten och de snorar och hostar och nyser rakt ut..
Men men det tar vi då.

A har semester nu torsdag o fredags, hade ju varit kul att göra något annat än vara hemma med sjukt barn. Men han kan ju alltid slutföra det jag börjat på, tex fixa klart i Emilias rum.

Nehe nu måste jag ila till bussen.

Puss!!

Kommentarer
Denice (:

Hoppas det inte var jag som smittade ner dem!

Jag kan ju haft smittan på mig fast jag var frisk kanske...

Men hoppas de blir bättre. Det är ju inte kul att vara sjuk.

:/.

Ha det bra <3

kramar

Kramar...<3

2009-03-25 @ 18:26:00

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0