Emilia 6 år!

Nu har denna helg oxå gått förbi. Och lördagen var den dag min stora tjej fyllde sex år. Hon vaknade givetvis tidigt och ville att vi skulle sjunga för henne. Kl var då sex. Hade inte riktigt lust att gå upp då. Hon frågade om hon gick och såg på tv, kunde vi komma in till tv då? Ja det är klart svarade jag och somnade om. En timme senare kom hon och la sig hos oss och låtsades sova. Då gick jag och hämtade paketen så hon skulle få sin dos av paket för tillfället.

Allt var jätte bra. Hon fick en klocka, inlines, kickboard, kläder, veterinär med hundar, en pysselbok, en bok från min faster Katarina. Senare fick hon mer kläder, en tavla, Kittyfoppa, en till klocka, halsband, ryggsäck, hårspännen, pysselböcker, stövlar, flippfloppskor, ett par vanliga skor.
Moa fick oxå lite skor och lite kläder och ett Pippipussel..
Så alla blev glada. Vi grillade grillspett och till det åt vi potatissallad och sallad. Sedan var det dags för tårta och kakor. Vid fyra kom nästa gäng. Mamma o pappa, MAgnus, Anna, Harry, Karin o Mona. Till lunch var Åsa med familj, Tina o tjejerna, Anna o Fisken med barn, Ellinor och Denice. Fullt hus hela dagen alltså.. Och på kvällen kom mitt halsonda som nu göt S K I T ont, kan knappt svälja och kötlarna under halsen känns dubbelt så stora. Måste till apoteket nu när A kommer hem.
  


   
  




Ha en fortsatt trevlig måndag!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0