Skön avslutning på helgen..

Efter att man jobbat hela helgen var det skönt att koppla av i familjens sällskap.. A kom på idén att åka till Sörmlands högsta punkt, så vi tog med lite fika och åkte. Länge på en j-la grusväg. Men fram kom vi och vi satte igång och klättra. Mycket mysigt. Och vi kom upp till slut. Ett häftigt ställe med cool utsikt om man vågade sig upp i tornet. A och Emilia vågade, Moa ville men jag fick besök av en geting under armhålan på väg upp så jag ville ner igen. Tänk att bli stucken på 10.000 meters höjd, ingen rolig upplevelse..   :)

Vi fikade och bara kollade på barnen som lekte och hade kul. Lyssnade på fåglarna och satt i solen, det var länge sen jag hade så skönt...

  

Skaplig utsikt..


  


En mysig kväll..

(Sorry Tina (syster) att jag inte kunde närvara, önskar jag kunnat. Får bli en annan dag..)

puss!!

Kommentarer
Denice :)

Vilka mysiga bilder :)

2009-05-03 @ 20:21:34
Nadja <3

Vad mysigt :D

längtar efter sommarlovet när man ser bilderna! :D

puss på er <3

2009-05-03 @ 22:04:10
cajsa

oj oj va mysigt!!!!

men vilket skit att bli stucken under armhålan dessutom!!!!!

kram cajsa

2009-05-04 @ 07:30:12

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0