Hallelulja...

Lämna Emilia på skolan, hem, lämna Moa på dagis, till doktorn, hämta Moa från dagis, hem och fixa pannkakssmet, kolla datorn, hämta Emilia, steka pannkakor till lunch, till röntgen, till banken, hämta barnen hos Magnus Wicksell, handla, hämta ut datorn och sen kanske, kanske hem och ta det lungt. Så var det med den lediga dagen!!

Tur att man är ledig ibland så man hinner stressa lite..

Hann i alla fall med allt med gott resultat, fick glada besked och en del svar får vänta.

I morgon därimot ska jag vila, inte göra ett enda knop. Bara mysa med barnen och kanske vila en stund på soffan till Våra bästa år..  Nice!

Fattar inte varför texten är mega men men skit samma.
På måndag åker jag till Ullared, vilket kan få varenda liten endorfin i mig att dansa...

Nu ska jag göra mig en smoothi, vanlijyoghurt och frusna jordgubbar.. Mums

God kväll raringar!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0