Bebisar!

En massa bebisar föds nu, Grattis Marika till Tilda och grattis Pamme till lilla Saga.. Såå mysigt att man blir galen och lite sugen. Ska inte, ska inte, ska inte.....

Sitter nu hemma o försöker skriva klart ett arbete om nervsystemet. Mycket latin, det gillar Ulla...
Nervus vagus, nervous spinalis, celebrum mm.. Undrar om det var läkare jag läste till.. Kan tro´t.

Ska snart bege mig till skolan ca tre timmar tidigare än nödvändigt för att skriva klart allt och skriva ut.

Idag är det en lång dag, inte hemma förens vid fem, hämta trötta barn, laga mat (idag "kladdiga" ,läs stuvade, makaroner o korv) sen läggning och förhoppningsvis en rask promenad.. Det var den måndagen det...


Ha en bra dag! Kram

Gammaldags Idealmakaroner


Kommentarer
cajsa

jasså blir du lite sugen på en tredje;)

latin ä inget vidare det läste jag när jag gick florist svårt tycker jag......

kram från en genom förkyld cajsa

2009-09-21 @ 19:48:58
Camilla

Men va kul att du är tillbaka! Tack för senast, jag hade roligast av alla! =)

(Inte dagen efter dock)

Vi kan väl ses och äta ihop nån kväll?

2009-09-22 @ 11:22:41
URL: http://hattematte.blogspot.com/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0