Känns bra i hjärtat!!

Känns bra att vara "vuxen" o ta tag i saker. Inte alltid lätta saker men viktiga. Jag har gjort det. Varit vuxen. Och nu kommer återbäringen. O jag ler.
Situationen kunde inte bli sämre, så vad fan.. O nu kan den bara bli bättre. Och det har den redan. Såå skönt.

Jag ser en annan känsla, en glad tjej, en mindre orolig tjej som faktiskt växer varje dag, inte bara fysiskt utan psykiskt oxå.. Glädje..


Detta är nog det flummaste jag skrivit. Men det kom direkt från känslocentrat, hjärtat!!!


Puss i höstmörkret!!

Kommentarer
Nisa. hihi...

Heej, det har tagit ett tag för mig att komentera inlägget...jag har inte riktigt vetat vad jag skulle skriva och vet fortfarande inte. Jag är iaf jätte glad för din hjälp, de är jag alltid! Du e underbar!...som en extra mamma.Du finns alltid där för mig och hjälper mig om de e något jag undrar över elr liknande. Jag känner mig trygg i det. Det är svårt att förklara hur mycket jag tycker om dig. Och din familj också!



Kommer ihåg första gången jag träffade dig. Jag klängde utanför erat staket och kollade på när Emilia lekte i sin fina jordgubbsmössa. De kommer jag aldrig glömma <3!



Vi ses <3

Kramar i massor!

2009-10-15 @ 20:55:02
Jag igen xd.

kom just på att de kanske inte var mig som du menade...



kram <3!

2009-10-15 @ 21:20:27

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0