Social Pyskiatri...

Inget lätt ämne, men ganska intressant. Bra lärare som inte virrar som mina andra. Allt detta resulterade i MVG med två fel på skrivningen.. Känns toppen. Har egentligen inte så höga krav denna termin, men det är klart jag VILL ha MVG i allt om det går. O det känns inte som någon omöjlighet direkt.

Var på föräldrarmöte igår på Moas dagis, tänkt vilket toppen dagis våra barn går/gått på. Underbara fröknar och stämningen kan inte bli bättre. Underbara föräldrar och ja helt enkelt toppen..
Jag anmälde mig frivilligt, efter att ingen annan ville, som den andra representanten till inflytande rådet. Man träffas fyra ggr /år och pratar om allt mellan himmel o jord.

Nu ska jag läsa om tumörer och smärta, i samband med vård i livets slut och "vanlig" smärta..

Sen skolan på em..

Kram på er!!

Kommentarer
cajsa

snart slut läst !! inte många månader kvar nu!! du ä sååå duktig!!!!

kram till dig

2009-09-24 @ 10:25:15

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0