Husvisning..

Kom precis hem från en husvisning nere på Råsslavägen.. Ett väldigt trevligt hus men ganska mycket att göra. Många saker som var slarvigt gjorda eller inte gjorda alls. Tex lister, kakel och annat. Inga stora saker egentligen men eftersom vi gjort så mycket hemma som vi gillar så känns det som ett stort projekt att börja om igen.. Men det är inte alls uteslutet. Vi avaktar och kanske ger vi ett bud men i så fall ett bud under utgångspriset på 1 100 000 kr!!
Kolla på länken nedan om ni är intresserade!!
http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/330978

Mätt på kycklingwok och couscous med en god tomat och rödlökssallad..

Just det, jag har glömt att säga att jag inte vägt mig på två veckor.. Förra veckan var jag hos frisören och denna vecka var Moa sjuk så jag hann inte dit till halv fem. Det känns lite synd men på måndag SKA jag dit igen..

Kramis!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0