Lilleman!!

Anna och jag o Tina skulle ju gå en prom idag, det är ju tisdag men eftersom mitt huvud känns som att det ska explodera orkade jag helt enkelt inte.. men innan Anna gick iväg på egen prom så gck hon förbi mig.. Och frågade om jag ville göra smörgåstårta till Olivers dop och visst det gör jag gärna.. Sen frågade hon oxå om jag vile bli Olivers fadder!! Och vad svarar man på det tro?? Jo JA så klart. Blev jätte glad :), känns väldigt fint faktiskt...

Nu ska jag verkligen sova...

Kram och ta hand om era huvud.. Jag ska ge mitt en tablett...

Kommentarer
cajsa

ohhh maria va mysigt att bli fadder :()

sen skulle jag sagt häromdagen att du ä så himla duktig!! i skolan + allt annat

kram cajsa

2008-12-17 @ 19:58:36

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0