Mitt nya projekt!

A fick ett gammalt dockskåp av sin arbetskamrat Marianne(hon som vi oxå fick studsmattan av). Hon är så snäll. A har som sagt fixat lite innan men idag var det min tur att visa vad jag går för.. Och herre gud så himla kul det var.. Jag har inte kunnat slita mig från det på hela dagen. Det var allt lite krångligt men jag fixade och trixade och det blev ett jätte bra resultat.. Emilia hade i förväg valt vilka tapeter och jag fick välja var de skulle vara..Tanken var att E skulle få detta i julklapp men eftersom det behövde göras en del fick hon det nu så vi kunde göra det fint till Tomten kommer. Och hoppas då att Tomten kommer med lite saker till nya huset!!
Här kommer lite före och efter bilder..
Hallen
Sovrum
Kök
Vardagsrum

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0