Han ställde inte till en scen..

Den hemska mannen ställde inte till en scen vid ankomst utan han bara gled in, ställde sig lite kaxigt vid disken och var allmänt kort i tonen. men han sa inget om det han sa till mig.. Det var skönt, alla gick ju och väntade på honom hela dagen. Både jag , repan pesonalen och vår Kerstin Ellis som han verkligen skulle skälla på..
Skönt att det gick lungt till..

Efter jobbet hämtade min kära familj mig och vi åkte till Sandviken och tog en god italensk glass.. Efter åkte vi hem och la barnen och slog oss ner i soffan till en ganska konstig film med Angelina Joulie/Pitt..

Och nu är jag tillbax på jobbet. Dagen började med att vårt bokningsystem hade lagt av under natten så det stod att vi hade överbokat med 119 rum till idag! Inte alls bra men nu har det ordnat till sig.

I morgon är jag ledig så ikväll åker vi med Andreas två bröder till Nyköping, ska bo i en liten söt stuga till torsdag. Det ska bli skönt att komma hemifrån ett tag.

Återkommer med bilder på torsdag (om jag kan lära mig hur man lägger in dem)

Sola och bada med Pina colada!!

Kommentarer
Hanna

Vad skönt gumman! Alltid lika jobbigt med irriterande kunder. Kram!

2008-07-30 @ 21:42:49
URL: http://svansens.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0