Idag..

Idag var jag tillbax på praktiken efter en veckas frånvaro pga av barn som varit sjuka. Inte alls kul men tyvärr sådant som händer.. Och idag gick det bra, förutom att min handledare hastigt o lustigt blev sjuk så hon gick hem. Fick då hänga med en tjej som heter Lena. Det gick så klart oxå bra!! Jag kommer faktiskt sakna hemtjänsten i Kolmården, trodde jag inte att jag skulle säga för fyra veckor sen.. Men som sagt man är inte sämre än att man kan ändra sig eller hur??
Och jag är inte rädd att erkänna när jag gör fel..

Nu är jag hemma och barnen leker. Det ska bli pannkakor till mumsmat idag..

Just det, fick höra att min kära brorson spenderat natten på sjukhuset. Hade visst svalt en glasbit.. Inte alls bra. Han hade visst oxå kruppat lite. Ingen rolig natt alltså för Magnus o Anna.. Men nu är de hemma igen. Skönt.

Om ni läser detta raringar så tänker jag på er.. Puss!

Kramis

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0