Ett grupparbete föds..

Nu är vi igång med ett arbete som handlar om den sociala biten i kursen Vård o Omsorg. Ett ganska krångligt arbete måste jag säga.. Svårt när man inte alls varit i kontakt med den världen. Känner ingen som har ett funktionhinder eller likande. Nu har visserligen min farmor fått hemtjänst men det är precis nytt och vad jag vet fungerar det bra..
Arbetet ska vara klart på måndag så vi har bara i morgon och på fredag kvar.. Mycket att läsa o skriva men det ska väl gå bra.

Vi är ju en grupp på sex tjejer som håller i hop o gör allt tillsammans vad gäller skolan men när man ska göra ett arbete så kan det vara en nackdel för det är svårt att hålla fokus på det som ska göras, alla har hela tiden något att berätta som ofats inte har något med uppgiften att göra. Nu betyder inte det att jag inte vill arbete med Er tjejer!! Inte alls så men ibland blir det svårt..
Gillar Er massor!!

Snart dags för redovisning om hinduismen.. Lite nervös faktiskt, känns som "Klara" är lite svår och krävande..

Har oxå fått en hel del fina komplimanger om mitt hår idag, det känns jätte kul..

Kram!

Kommentarer
Birgitta Wicksell

Var tog du vägen.



Mamma

2008-09-10 @ 15:08:12

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0