Fy!!

Idag mår jag inte alls bra!! Har en sådan skallebank att man inte vill ha ögonen öppna. Och så var jag tvungen att klippa gräset för annars kanske kossorna kommer hit och tror att det är deras hage!!
Sedan glömde jag bort att jag hade tvättstugan igår så den var jag tvungen att ta idag.. Så nu har jag verkligen gjort allt jag ska idag, resten av dagen blir lugn!!

I går var jag med mamma på stan för att inhandla en jacka till hösten/vintern (blir ju aldrig riktigt kallt i svergie nu för tiden). Hade hittat en på Wear It men den var för liten. Gick då till Kappahl, då jag hade en kupong med 25 % rabatt.. Hittade en fin mörkgrå jacka som jag nu med eftertanke tycker jätte mycket om, Tack mamma för att du stod på dig!!
Och på 1000 kr blir 25 % ganska mycket rabatt nämligen 250 kr! Måste nu komplettera med en halsduk,  mössa och vantar till den sen är jag redo för hösten!!

Nu väntar jag på att A ska komma hem så jag kan sova en liten stund!

Trevlig fredag på er!!

Kommentarer
MaDDe

Hallojs! va tkr du om min nya design då bruden! Puss på skinkan :D

2008-09-21 @ 18:11:51
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0