Lindex I love you!!

Idag har jag fyndat, jag älskar verkligen Lindex barnkläder.. Som jag nämde behövde M kläder och jag hittade flera fina tröjor och ett par orange thigts.. Alla tröjor gick i tonerna brunt och orange, älskar de färgerna ihop o var för sig. Det blev oxå två tröjor till mig och två par fingervantar till min nya jacka. Nu fattas bara mössa o halsduk.. Allt ihop gick på bara 440 kr.. Inte farligt tycker jag!!
E fick oxå en fin tröja med en hund på magen oxå i samma färger som M.. Hon har mycket i de tonerna oxå. Passar ju nu i höst!

De var bara E och jag som åkte buss till stan, M fick vara hemma med pappa. Vi träffade mormor och myste lite, Anna och Harry kom oxå förbi. Nu är vi hemma igen och ska kolla på Idol. I morgon väntar gamlingarna igen, KUL...

Tack Madde för stödet!! (pratade med madde på väg hem från stan, delade våra uppfattningar om hemtjänsten)

Puss!!

  Bland annat!!

  


  Emilias egna fynd, hon fick välja och stack in i provhytten som ett skott. Hon vet nu hur man ska göra..



Mina fina vantar, det var ett par svarta oxå!

En vanlig svart och sen en till röd och svart randig, basic tröjor..

Kommentarer
mli

kul att du hittade så mycket kläder. då hittar du säker en mössa och halsduk snart oxå. hur har du de på apu:n? annars är de bra hoppas jag?! lycka till imorgon på jobbet. kram och god natt

2008-09-23 @ 23:00:14
URL: http://mlimcqueen.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0