Oj oj oj!!

Nu är jag nyss hemkommen från stan och gubbens trädgård som flyttade in i Hemgårdens lokaler pga av att det var ca 11 grader varmt (kallt) idag.. Hade nog blivit rätt kallt att sitta i en o halv timme, visserligen blir man varm i hela kroppen när man ser o lyssnar på Bröderna Mitsogannis, de verkar så fina, så kärvänliga mot allt o alla.. Och så ser de ju trevliga ut oxå, men det är faktiskt inte därför jag gick dit utan för att lyssna!!
Gick dit med min fina vän Camilla som jag TYVÄRR inte sett på väldigt länge pga alla möjliga orsaker. Men nu måste det bli ändring på från o med nu!! Vi hade såklart massor att prata om så vi bestämmde att ses igen på tisdag efter skolan..

Lite bilder från kvällen...


Bruno och Daniel..


Daniel..



Camilla o jag!

Nu väntar ett bad för tjejerna och deras pappa sen lördagsgodis, efter det mamma o pappas tid och då blir det äppelpaj och vaniljsås och kanske en bra film..

Vi hörs vidare!!

Kommentarer
MADDE

Hej goding! Nu är jag klar med din design men mailen funkar inte :S Hör av dig imorrn! Puss

2008-09-14 @ 00:59:08
URL: http://madelene1986.blogg.se/
Hanna

så himla fin i håret!

2008-09-15 @ 20:51:18
URL: http://svansens.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0