Första dagen avklarad!

Sent i går kväll ringde Enhetschefen från praktiken och talade om vart och när jag skulle infinna mig idag. Det blev halv åtta på samma ställe där jag hade praktik förra gången. Möttes upp och fick nyckel och kläder. Upp på avdelning nr 3 och träfade Annelie som är min handledare. En mycket trevlig och varm kvinna. Kommer nog trivas toppen med henne. Dessvärre jobbar hon bara 87 % så jag måste få ihop ca 50 timmar utan henne, men det ordnar sig nog.
Ja allt började med att jag fick duscha en man, gick skitbra, känner verkligen mig förberedd denna gång. Gick som en dans. Sedan flöt dagen på, tiden gick otroligt fort. Och gick hem vid ett.

Sitter nu i solen och steker. Underbart.

Puss!!

Kommentarer
Camilla

Oj vad mycket bilder det hade kommit, jättefint! Har du bara en vecka kvar? Eller menar du efter praktiken?

2009-04-20 @ 21:54:12
URL: http://hattematte.blogspot.com/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0