Hurra hurra!!

Idag är det kungens födelsedag, så dagen till ära bakad jag bullar och hissade flaggan på "jobbet". Väldigt uppskattat av "di gamle"... Bullarna jäste dåligt men de smakade bra i alla fall. Och doftade underbart. Det var väl egentligen den främsta anledningen till att jag bakade. De är ju inte allt för bortskämda med doften av nybakade bullar!!

Mamms o papps, på väg till storstaden, kom och hämtade barnen från dagis. Vi åt lite glass sen for de igen. Nu kanske vi ska styra kosan mot vår storstad.. I mormor Monas "racerbil". Emilia o Moa gillar den skarpt. Man måste ju fälla sätet för att komma in där bak. Häftigt!!

Ha en bra valborg o första maj, vi åker till djurparken och hoppas på att kändistättheten drabbar mig!!

Puss!!!

O Jenny S, träffar gärna dig om jag inte praktiserar då.. Kram





Kommentarer
Madde

Då syns vi i kolmården då bland kändisarna, hah!!! Kram

2009-04-30 @ 15:52:43
Denice

Valborg var jätte mysig :)<3<3

Den dagen är en sån dag jag aldrig kommer glömma :)

Jag har så jätte kul tsm med er :D!

KRAM :)

2009-04-30 @ 20:56:56

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0