Kär??

Kan man bli "kär" i en kvinna på över 80 år, har sjukdomen Parkinsson och är allmänt dålig. Deprimerad och halvdöv. Men ändå så underbar. Mina moderskänslor tar över.  Kan inte förklara men hon har verkligen gjort avtryck i mitt inre!

Gillar för övrigt min praktik. Underbara "gamlingar" och trevlig personal. Jag känner mig trygg i mina kunskaper. Gör mycket på eget initiativ.
Min handledare var ledig idag men jag måste få ihop timmar så jag jobbade ett par timmar. Gick då bredvid en Ssk. OCh fick ge en injektion på en kvinna, vilket gick galant. Fick beröm av både brukare och Ssk. Det tar sig sa han som elda i vedbon.

Detta är verkligen ett ställe jag skulle kunna jobba på om mina drömar att jobba inom landstinget inte slår in. Det känns mysigt och hemtrevligt.

Puss

Kommentarer
emelie

vad kul att du trivs och att allt går toppen :)

ha en skön helg kram

2009-04-24 @ 22:30:35
URL: http://mlimcqueen.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0