Skolan slut!

Eller ja det är väl egentligen en vecka kvar men den är långt långt borta. På måndag börjar jag min praktik. Ska som sagt vara här ute i Kolmården. Känns skönt. Men sen är det bara en vecka kvar av tremin 2! Helt otroligt. Att Tiden kan gå så fort när man har roligt. 

Har precis ätit en delikat middag bestående av bacon och makaroner. Hann inte med något mer avancerat och ska nu hämta mina juveler som jag hoppas är på bättre humör idag än i går. Vara ute i solen och äta mellis, leka och fixa. Det blir grillat på menyn kväll, lite bättre än lunchen. Ska sedan försöka hinna med en hurtig promenad oxå. Gick utav bar sjutton i går kväll. En riktig power walk. Så skönt det kändes när jag kom hem och tog en varm dusch!


Mormor klarade sig bra, blåslagna knän och bula i huvudet var vad som blev. Tänk det kunde gått mycket värre!! Min lilla fina mormor. Hon är för underbar.

Äntligen fredag!! 
Puss!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0