Stolt flicka på sex vårar!!

Hon har nämligen två, TVÅ lösa tänder. De två i underkäken. Och redan innan de lossnat har de kommit upp två vanliga tänder under, liksom bakom. Har aldrig sett någe liknande. Men gud vad hon e stolt. Vikar och vikar. Berättar för varenda människa hon ser. Hon har sett fram emot detta ända sen Tindra. vännen, tappade sin för ett år sen.
Pratar förstås om min fiiiina Emilia..

Mormor o Morfar kom förbi en sväng och "rövade" bort mna tjejer på ftermiddagen, vilket passade perfekt då A och jag startat yttligare ett projekt. Nämligen vitlasera vårt nya plank på framsidan. Måste ta ett kort på det i morgon och visa. Det blir såå fint.
Har oxå startat två andra projekt. Måla om Emilias rum, havklart. Fixa köket, halvkalrt. Allt införskaffat men väntar nu på sämre väder. Så man kan vara inne med gott samvete. Ena väggen i Emilias rum är färdig. Hon valde lila färg. Och lila blev det. Har oxå satt upp väggordet jag fyndade på Tradera. Visar i morgon.

Nu sussar min stora älskling bredvid, vill krypa ner jag oxå.

Puss!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0