Fettisdag!!

 Idag har jag faktiskt fuskat!! Jag har ätit en semla. Köpte hem en år A och blev då faktiskt sugen på en själv, äter bara en just idag på riktiga semeldagen.. Och den var från Lindahls och smakade fantastiskt gott!!!! Mandelmassan gudomlig!!


Fick ett par skor av mamma i julklapp, som jag bara använt ca 2 månader och så häromdagen såg jag att de gått sönder på två ställen och det accepterar inte jag för de kostade 600 kr.. Så jag gick med bestämda steg tillbax till affären och sa att de här vill inte jag ha, och fick då ett tillgodokvitto på 600 kr som jag kan handla vår/sommar skor för!! Toppen.. Tänkte att nu kanske det snart blir vår så jag inte behöver några vinterskor. Man måste ju tänka och se framåt!!

Nu ska jag kolla på BOLT med kidsen och Denice, borde egentligen plugga men det gör jag sen..

Puss

Kommentarer
cajsa

klart man ska gå tillbaka me nått som ä trsigt efter så kort tid!!! helt rätt maria :)

kramen

2009-02-24 @ 19:10:39

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0