Fredag!

I morse när kl ringde kl kvart över fem var jag lagom trött, hade kunnat betala mycket pengar för att få ligga kvar och mysa med Emilia som precis kommit. Hon frös om fötterna och sa att hon ville värma sig hos mig. Hon sa: Mamma jag älskar att krypa ner i din säng på morgonen och värma mig mot din varma kropp... Lilla gumman.
Så mysigt om vi hade kunnat ligga kvar en stund i alla fall men snabbt upp o in i duschen..

Fick åka med Tina i morse så därför sitter jag nu ensam i en annars fullproppad datasal i skolan och skriver. Har bara en lektion idag plus Venprovtagning som är mellan 12 och 15, sista chansen att göra det. Ska bli spännande. Ska oxå få den sista info om de valbara blocken till termin tre, utvecklingsstörning sen ska vi välja. Men som sagt valet är inte så svårt. Vi ska oxå ta ett beslut om vi sa besöka krematoriet på MSK lektionen om två veckor.. Lite spoki men säkert intressant. Kolla på när kistor åker in i ugnarna...Hur kan man vilja jobba med det varje dag? Usch! Men jag ska nog försöka ta mig dit, för att övervinna min nuvarande skräck!

Som sagt fredag idag, gud så skönt. Ha en bra dag!!

Puss!!

Kommentarer
cajsa

när jag gick florist fick vi åka till krem ppå studiebesök o se när kistorna åkte in i ugnen !! o det va i nget farlig maria .. jag lovar!!! kram

2009-02-27 @ 22:23:38

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0