Hjälp..

Fick idag en uppdatering på allt som ska göras från o med måndag, i skolan alltså. Min kära vän o klasskamrat ringde. Och jag kan säga att redan första veckan i skolan blir vi överhopade med saker som ska göras, studiebesök att gå på och föreläsningar att lyssna på.. Allt verkar roligt men hur ska man hinna?

Ja ja man får ta en sak itaget mer kan man ju inte göra.

Idag är Moa bra eller bättre, lite trött och så men annars äter hon. Och jag själv börjar känna igen mig själv. Var ute på en kort promenad igår kväll för att få lite FRISK luft och det var såå skönt, behövdes verkligen.
Så nu så fort A kommer hem flyr jag en stund igen, bara en kortis för jag orkar inte mer men andas mycket luft!

Emilia har inte drabbats än så kanske kanske kanske klarar hon sig!! Hoppas hoppas hoppas!!

Puss!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0