Inget CSN!

Ringde nyss till CSN och kollade var min studie försäkran tagit vägen. Killen jag pratade med första gången runt den
14:e sa att det tar ca 2 dagar om man gör det på nätet och sen två dagar att få pengarna så sammanlagt ca fyra dagar med en ev helg i mellan. Jag har ju då varje dag varit inne på deras hemsida och kollat om jag kan lämna in studieförsäkran men än har den inte kommit, ringde därför nu och kollade med dem var den var och då sa de att det är en handläggningstid på ca 3 till 4 veckor, så jag kan försöka betala mina räkningar med pengarna från monopol spelet!! Och hoppas att de på Konsum inte märker något! Känns bra!! Eller INTE!! Blir så ledsen, har liksom inte fått några pengar sen i november, tur att man hade sparat så julen kunde bli av i alla fall och nu fyller både Andreas och Moa år i feb och det kunde ju vara trevligt om man kunde köpa någon present och ev ha ett kalas!! Men det får vi väl ha frammåt sommaren!!

Önskar så innerligt att jag kunde vinna på Triss, tio tusen i månaden i 25 år skulle vara toppen. Slippa oroa sig varje månad hur det ska gå och hoppas att inte barnen blir sjuka så man måste vabba. Har liksom inte haft en normal lön sen feb -03... Det är ett tag!

Ja ja nu sitter jag här och gråter men vad hjälper det??

Hörs!

Kommentarer
Svägerska anna panna

Men gumman då!!! Vi hjälper er såklart, om vi får?!

Inte ska du vara ledsen. Men jag förstår.

Stor kram till dig!

2009-01-21 @ 11:29:41
cajsa

OHH GUMMAN SÅ JOBBIGT!!!

jag förstår att du är ledsen!! men tänk så här.... tur att du har tak över huvudet o A o dina gulliga tjejer!!! men jag förstår att du är besviken på CSN!!!

KRAM

2009-01-21 @ 11:47:42
Madde

GUMMAN! OM jag kunde skulle jag hjälpa dig! Hoppas det gåår fortare än sagt. Ring VARJE dag och pusha dom så tröttnar de tillslut!



LOVE YA!

2009-01-21 @ 22:03:25
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0