Ja ja jag vet!

Det har varit ganska tomt här nu.. Jag vet. orken har inte riktigt infunnits sig denna vecka. Massor i skolan och detta är ju den första hela riktiga veckan sen 19 dec. Så jag har inte kommit ifatt o i fas än.. Men lovar en bättring.

Igår var Moa och jag på hennes första gympalektion. Emilia fick vara hemma med pappa. Detta är Moas grej ensam med mamma eller pappa. Emilia har sin på söndagar. Försöker dela upp dem lite för fridens skull..
Efter gympan följde Tina med fam med oss hem för att avnjuta en jätte god kycklingwok med kokosmjölk och lime. Serverades med cous-cous. Och jag tror det var uppskattat från allas håll.. Barnen åt utan ett ord..
Mycket trevligt..

Idag är det fredag!!! Tjjoooohoooo!!!
Så skönt. Det är lite inplanerat för helgen men mest plugg, har första provet på måndag.

hepp!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0