Usch vad tiden går fort..

Nu är det dags igen för A att jobba. Kl ringde tidigt, ville inte ens öppna ögonen o kolla vad kl var!! Och tur är väl att jag inte behövde det heller. Vaknade i natt med en trälig huvudvärk och ont i halsen, kände redan igår att allt inte stod rätt till. Somnade vid nio i soffan, förflyttade mig sedan till sängen och kände mig lite "konstig".. När jag var uppe i natt kollade jag hur kallt det var ute och såg då (almanakan hänger brevid tremometern) att det är regestrering idag på skolan. Usch usch orkade verkligen inte göra mig i ordning och ta med båda barnen på bussen för att rega mig. Så pappret åkte med sambon i morse så skulle pappis, min söta pappa, åka och fixa det åt mig.. Tack snälla för att du e så gullig!!

Igår var vi i djurparken, hela dagen med A´s systrar och deras familjer. Mamma o pappa kom oxå förbi en stund och gjorde oss sällskap.. En mycket trevlig dag. Mycket snö och trevligt folk.. Vid tre bar det iväg till stan för att fira Anna Wicksell, min fina svägerska. Hon fyllde 33 år och hade lite kalas. Hon fick en SPA behandling av oss som hon ska utnyttja när mamma, jag o Anna ska åka till Vildis och sova över och ha det bra.. Hon blev jätteglad. En liten blomma fick hon oxå..

Nu har jag skickat iväg Emilia till Tindra och Tuva kom hit för att leka med Moa. Skönt för syskonparen att dela lite på sig efter så lång ledighet. Denice och Ellinor dök oxå upp precis och vid ett ska de alla till pulka backen. Då tänkte jag passa på att vila och kanske se på Våra bästa år, för det var dööö länge sen jag såg det. Men om allt är som det brukar kommer man snabbt in i handlingen..

Tack o hej leverpastej!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0