Kolmårdenpaket, lejonkula, vilda möten..

Jag blir helt snurrig. Trodde att jag kunde det mesta inom Kolmårdenpakets bokning. Men icke sa nicke. Jag tror att hjärnan snart brister, får det plats mer? Massa nytt och en del gammalt. Ska detta gå? Ja jag tror det men man vet aldrig. Jobbet känns jätte roligt, roligt folk att arbeta med, roliga o trevliga gäster som ringer. Får prata mycket, vilket jag gillar. No shit!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Annas födelsedag. Anna fyller 30 år! Och ikväll vankas det fest. Ska bli så trevligt.
Just nu sitter jag o pratar med Skara Sommarland, har ju viss rabatt som anstäld på hotellet. Undersöker det nu grundligt...

Snart ska jag gå hem.. Duscha och smita iväg på kalajs!!

Puss!!

Kommentarer
Harry

Får jag följa med faster?

2009-06-05 @ 19:42:22

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0