Dagen har..

... spenderats på KK. Har ju haft ont i nedre delen av magen en tid och nu tog jag ta i det igår kväll. Ringde mina "kompisar" på 1177 och rådfrågade. De tyckte jag skulle ringa vårdcentralen i dag. Pliktroget ställde jag kl för att vara bland de första som ringde. Den trevliga kvinnan tyckte jag skulle höra av mig till Louisa mottagningen, vilket jag gjorde. De hade semester så jag ringde en annan "kompis" som är chef på barnmorskemottagningen. Hon hjälpte mig att få en jourtid på KK.. Fick en tid kl 11.15 och fick väl vänta till tolv innan jag fick träffa Iris! Mycket noggrann och trevlig kvinna med en student vid sin sida. Blev då undersökt två gånger och det är ju bra, second opinion direkt. Det kändes och klämdes och ultraljud... Inga cystor, ingen tumör och heller ingen bebis!! Trodde jag inte heller men man tänker ju tanken en och tillomed tre gånger!!

Den enda förklaringen är att min spiral gjort ett litet sår på livmodern som då blir lite "irreterad", ska gå över av sig självt! Men om det inte gör det så skulle jag givetvis återkomma. Det togs såklart oxå en del prover, bland annat urinprov, och fyra rör blod!! Svar skulle komma i veckan som kommer!!

Det var allt som jag hann med idag på min "lediga" dag!!

I morgon åker jag på SPA!!!

Myspys med mamma o Anna!!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0