Hinner inte!!

Hinner inte alls blogga så mycket som jag vill. Men jag lovar att skärpa mig. Igår var det SOL!! Så underbart att man blir tokig. Den lyste så vackert på mig genom buss fönstret. Och den värmde verkligen.. Och varje rast sprang vi ut och stoppade upp ansiktet i luften, så där som gamla pensionärer gör. Nu är den gå gång.. Våren kommer med storm steg och enligt NT ska det vara sol hela vecka. Tur för mig att jag har studiedagar resten av veckan. Ja jag ska verkligen skriva klart tre st inlämmingsuppgifter så ledig kommer jag inte vara men hemma i alla fall, och är solen tillräckligt varm kanske jag kan sitta på framsidan och skriva. Låter inte så tokigt!!

Idag ska vi på studiebesök till TVNO, tvätteriet vid MAxi. Spännande värre.. Eller inte, men ett måste!
Efter det ska alla girls gå till Maxi o äta lunch!

Hann med en rask promenad igår kväll, skulle leka stöd åt en mörkrädd vän som skulle gå hem själv från ett klädparty! Och anledningen till att jag gick så raskt var att jag själv inte var så kartig, men det kan jag ju inte tala om för någon.:)

Nu är det dags att sätta fart, ska snart till dagis!

Puss!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0