IKEA!

Hoppas hoppas att Emilia bara var trött nu i kväll, att hon inte får feber som hon trodde själv. Nu var det ju inte länge sen hon hade feber så vi är glada om hon slipper. Hade annars tänkt åka till IKEA och inhandla en säng och byrå till henne. Hon vill så gärna ha en likadan säng som vännen Tindra har. Så vi sålde hennes loftsäng och köper helt enkelt en ny. Mamma o Pappa skjuter till lite i en förskotts present till sex års dagen.. (tänk att min lilla flicka blivit så stor att hon ska börja skolan 17 augusti)

Om jag får bestämma blir det en vit Malm säng med tillhörande byrå. Ska då med glädje slänga den gamla på returpunkten. Hatar att lådorna helt plötsligt hamnar på tårna när man ska leta efter något i den.
Tror eller ej men A behövde visst något till bilen o båten på biltema. Verkar vara hans favvoaffär.. Älskar honom ändå.

Nu ska jag dansa lite framför tv.. Barnen sover och kvällen är ung, tråkigt nog är jag sååå trött att jag själv skulle vilja sova. Men kan inte för A´s skull!!

Fortsatt trevlig kväll...

Puss!

MALM sängstomme MALM byrå med 3 lådor

Kommentarer
Tina

Hej där, hur gick det, hoppas ni inte är sjuka, Tuva hostar och snörvlar som bara den fortfarande 38,5. Inte kul.

Hittade ni något på IKEA?,

2009-03-21 @ 19:32:40

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0