Kanske måste..

Bli mer tacksam över vad man har, inte ta allt för givet. Bli mer ödmjuk och uppskatta småsaker. Min underbara mamma har sagt många fina, tänkvärda saker till mig genom åren. Både när jag varit glad men även när jag behövt tröst!!
Tex: Det som inte dödar en , det stärker en.. Sååååå sant
        Det finns inget ont som inte har något gott med sig..
        Den som är frisk önskar sig tusen saker, den som är sjuk bara en, att bli frisk..

Anledningen till att jag skriver detta är att en vän, nyskaffad sådan, har under livet varit med om massa konstiga, tråkiga och hemska saker.. Och ändå står hon på benen och är en TOPPEN tjej!! Inte illa. En del skulle inte orkat och gjort slut på detta, men inte denna tjej!!
Idag har hennes mamma opererat sig, för en hemsk sak, förra veckan var det sambons tur att gå till doktorn och inte nog med det pappan blev inlagd... Allt på en vecka.. En "olycka" kommer sällan ensam som man brukar säga..

Säger bara, börja uppskatta det du har!!

Love!!

Kommentarer
Anonym

Oh, vad fint du har skrivit! Tack! Du är så himla gullig och en bra vän! Kram!

2009-03-04 @ 20:05:47

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0