Mariadagen..

Igår hade jag namnsdag, sånt brukar jag komma ihåg men inte denna gång. Mamma ringde och sa grattis och då påminde A om detta. Han stack till affären och köpte färska frallor, juice, ingredienser till en mycket mycket god smoothie!! Och en knippe tulpaner. Och jag blev så glad!! Det var typ femte gången på åtta år som jag fick blommor av min älskade!!

Och det är lite som han själv säger, man ska inte göra det för ofta så det blir en vana, för då uppskattas det inte lika mycket. Nu blev jag ju givetvis VÄLDIGT glad!!

Dagen spenderades sen hos fam Gran.. Vi var ute och jag tvättade bilen och sen fikade vi och efter det hämtade vi upp A som varit hos bror Palle för en PS3 dag.. Grabbig värre!!

Hemma va det ju som bekant melodifestival och en relativt bra omgång.. Agnes och Sarah var toppen!!

Love!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0