Rätt dag!!

Nu hade jag rätt. Denna lördag skulle vi släcka. Så nu har jag gjort det två lördagar denna månad. Det är väl bra? Då har jag gjort mitt! Ordentligt!
Tv fick stå på för Robinsson var ju! Ganska bra än så länge. Blir bara sååå trött på de som trodde att de skulle få semester!! Sola på en fin strand, tappa några kilo och "pakta" lite. Så träsket passa dem ju alldeles perfekt. Allt utom solen på stranden. Hahahhaha.

Snart är det påsk. Längtar.. Då ska jag ta det lungt, kanske en o annan utflyckt men annars ta igen "lost time" med barnen. Känns som om vi bara ses på helgerna nu mer.. Och då vill de hitta på något medans en annan vill vila, blir inte riktigt bra det där!

Nu doftar det gott från köket. A lagar söndagsmat.. Mums!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0