Snö??

Jaha då var det dags att ta fram vintermunderingen igen. Vad är detta?? Snö igen? Jag blir såå ledsen. Trodde verkligen att nu, nu var det vårens tur.. Men ack så fel jag hade!!

Plogbilen kör utanför, sandar och förstör vår gräsmatta. Hade idag precis fått bort alla snöhögar från gräset, hjälpte till lite med en hacka.. :(

Ja ja nya tag! Nuuuuu är mitt arbete klart. Suttit med egna reflektioner hela kvällen men fick nog till det! Hoppas bara att Jaana tycker det!!

Nu ska jag lägga mig bredvid min varma stora tjej. Hon ska visst sova hos mig har hon bestämt alldeles själv!

Puss o god natt!!

Kommentarer
svansen

Visst är det trist! Vi vill ju ha vår nu! Pussss

2009-03-24 @ 10:33:16
URL: http://svansens.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0