Typiskt

Att det alltid ska vara något. Sitter verkligen inte på internet men måste ta en lite kort paus och tänkte dela med mig av min klantighet. Först och främs har jag en hiskelig huvudvärk, tog nyss en tablett och hoppas på resultat snart! Men det jag skulle säga var att det jag håller på att skriva är i ämnet Social Omsorg. Skriver om föräldrar till narkotika missbrukande barn. Inget roligt ämne men väldigt intressant. Man uppskattar sitt liv bättre. Men till saken.. Vi fick uppgiften på ett papper. Jag tyckte att det var lite luddigt skrivet så jag ringde en klasskompis för att be henne förklara. Hon och jag kom fram till att det var luddigt. Tills idag. När hon hade vänt på pappret och där bak, DÄR stod uppgiften!! Jag hade missat att pappret hade två sidor... Helvete!! Och jag som hade skrivit klart arbetet utifrån det vi kom fram till.
Får nu snällt lägga till en del som jag inte fått med. Men tur att det upptäktes i tid ?!

Klantskalle!!!!!!


Trevlig fredag!!
Puss!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0