Vet inte!

En annan rubrik än bajs, Cajsa. Bra va? Måste erkänna att detta inte är lika roligt längre. Att blogga alltså. Men jag ska inte sluta, bara göra ett inlägg lite då o då. Men inte känna att jag måste.

Dagarna rullar på i en väldans takt och jag blir tokig. Vill inte att det ska gå så fort. Det är bara måndag och fredag hela tiden. Tiden där i mellan är som ett svart mörker. Mycket i skolan gör givetvis sitt till men så det mörka ute, mörkt hela en lediga tid. Eller ledig är man väl aldrig men ni fattar!

Sista veckan nu innan lovet och sen v 46 blir det praktik på sjukhuset. Har sökt plats på ortopeden, kirurgen och sist men inte minst akuten. Alla tre verkar jätte intressant så jag blir nöjd vad jag än får.
Fem veckor praktik, en vecka i skolan och sen e jag klar. Den 22 dec slutar jag min utbildning. Det blir en kort cermoni i aulan och lite betyg sen hem och griljera skinka. 
O i januari ska jag läsa en kurs på distans om nu jag kommer in, det kanske jag har berättat men då gör jag det igen. Barn o ungdomssjukvård heter den och är på 200 poäng. Utgår från Stockholm och jag hoppas att Madeleine går samma väg som jag. 

Denna termin går allt som smort om jag får säga det själv. Är klar med inlämningar och läxor tidigare än vad som behövs vilket känns toppen. Känner att det är rolig ämnen som intresserar och då går ju allt lättare. Nösta vecka är det massor at göra. Prov i nutrition, inlämning i Social psyk och redovisning om njursten och gallsten. Sen lediga på fredag.


SNART fyller jag år, tänker ha en fest den 7:e och jag hoppas att inbjudningarna kommit fram till de som äras komma. Svar senast 1/11. Så jag kan laga mat så det räcker.


Nu ska min myslördag fortsätta. Kram på er!

D, klart inlägget var om dig. Puss

Kommentarer
cajsa

hej maria !! kul me en annan överskrift ;)

faan va tden har gått fort ... att du redan snart har din efterlängtade utbildning :)

håller tummen för 200 p kursen!! kram cajsa

2009-10-17 @ 19:51:18
cajsa

hej maria

va roligt det va att träffa på dig idag!!! kram cajsa

2009-10-25 @ 19:47:55

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0